lørdag den 1. november 2014

Claus & Mettes fælles artikel på Wiki omhandlende WEB 2.0

Jeg har de sidste dage siddet og læst i bogen E-læring på WEB 2.0 - samt skrevet på en fælles artikel i Wiki omkring WEB 2.0! Tankerne bevæger sig rundt omkring hvordan jeg som underviser kan bruge WEB 2.0 i min undervisning på MTM og hvilke WEB 2.0-sites og -aktiviteter, der passer bedst ind i min undervisning og til vores målgruppe på MTM. Herefter kommer så didaktikken, som skal flettes ind med praksis OG WEB 2.0 -aktiviteterne. Jeg tænker endvidere på fastholdelse af eleverne på et grundforløb. Dette skal også tænkes med i planerne, når undervisningen skal digitaliseres. Alt dette er vildt spændende, men der ligger en bunke arbejde forud for at det hele kommer på plads. Al nytænkning og det at lave nyt materiale koster tid, så det er bare med at gå i krig. Er motivationen/viljen der til at det skal lykkes - kommer et projekt som regel også godt i mål. Jeg må hellere fortsætte arbejdet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar